wtorek, 9 grudnia 2014

Contest results!


CONTEST RESULTS 

We have results of my contest :)

The winner is: Małgosia Małgosia!!!

Źródło: e-mail od zwycięzcy

Congratulations!!!
You receiving main set of cards and extra gifts!


EXTRA REWARDS
(for comments)

Congratulations for rzaba and Greeneyes

You receiving additional sets of cards from my contest post :)


I will contact you all by e-mail or by comment under a post of your blogs :)

Thank you for paticipation and for interest:)
You bring me joy !


1 komentarz:

  1. Cześć Enny
    Dziękuję za komentarz na moim blogu. Nawet się nie spodziewałam,że coś wygram, właściwie nie zrobiłam tego żeby wygrać. Po prostu przeczytałam post na Facebooku, kliknęłam link ..i już. Zawsze interesowały mnie pocztówki, zanim powstała idea Postcrossingu. Sama prowadzę bloga od miesiąca, nie jest on doskonały, nie jestem informerem, ale to jest mój blog pocztówkowy. Opinie i krytyki jak najbardziej wskazane. Właściwie to cieszę się z każdej pocztówki z daleka. Bo wiem że ta osoba wysłała ją specjalnie do mnie. Cieszy mnie to że mój już zapomniany i łamany angielski da się czytać ze zrozumieniem. Jeszcze bardziej cieszą mnie maile zwrotne że pocztówki dotarły.
    Dlaczego umawiam się na swapy? Wylosowałam osiem Rosji...dlatego..Dlaczego Blog..?.Pati napisała do mnie..." dlaczego nie masz bloga i wszytko wrzucasz na fejsa? Napisałam ...nie dam rady, nie wiem co i jak, i chyba sobie nie poradzę...no ta ja ci pomogę. I tak powstał mój blog za pomocą Pati, która jest moją penpallką...
    Jeszcze raz dzięki Enny za wygraną na twoim blogu . Ale ja też chciałbym ci wysłać pocztówkę. Podaję ci mój numer maila.
    justynabielak@poczta.fm
    Wymieńmy się adresami .Tylko informuje że mogę do ciebie wysłać w piątek ponieważ jestem na szkoleniu.
    Jestem pokolenie 30+ i nie radzę sobie z nowinkami na najnowszym telefonie. Pozdrawiam Greeneyes

    OdpowiedzUsuń