piątek, 24 kwietnia 2015

List do nieznajomego - challenge!! Letter from Poland :)

Today, I'm showing you letter which I got
from a challenge called "A letter to a stranger"
(List do nieznajomego)

It was created by one of postcrossers on Facebook :)
Everybody who wanted to join - could do it till specified time 
as a request to facebook group :)
Then organizator randomly chose who sending letter to other unknown person :)
Send adresses and now what we have - a letter from a stranger :)

Thank you so much Ania for a letter :)
Unfortunately dried heather doesn't stand the trip carefully :(

 


2 komentarze:

  1. jak miło, że akcja się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Także brałam udział w tej akcji :) W weekend pewnie odpiszę na list, który otrzymałam od jednej z uczestniczek. Niestety nadal nie wiem, czy mój list doszedł do adresata, bo jeszcze nic nie widziałam na grupie, ani żadnej wiadomości też nie otrzymałam... :(

    OdpowiedzUsuń