piątek, 14 czerwca 2013

Liebster Blog Award

Ale niespodzianka!
Otrzymałam niesamowite wyróżnienie od Agnieszki.
Zostałam nominowana do Liebster Blog Award !



Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Odpowiedzi na pytania od Agneskowej:

1. Jaki były by twoje wymarzone wakacje ? 

Moje wymarzone  wakacje to wakacje spędzone poza granicami Polski :) 
W takich krajach jak: Portugalia, Indie, Brazylia, RPA.
Baaardzo chciałabym zwiedzić te kraje, poznać kulturę, zwyczaje. Pozwiedzać sławne zabytki i zobaczyć jak wygląda życie codzienne mieszkańców. 

2. Wolisz góry czy morze? 
 
 Zdecydowanie wolę góry. Chociaż nigdy jeszcze nie byłam w górach - nawet Polskich (ale wstyd xD ).  Mój wybór w znacznym stopniu zależy od braku umiejętności pływania :D 

3.  Do jakich krajów lubisz wysyłać pocztówki?

Lubię wysyłać pocztówki do Niemiec, Francji, Holandii (bo szybko dochodzą i są bardzo miło przyjmowane). Lubię również wysyłać pocztówki do krajów, do których nigdy przedtem nie wysyłałam.

4. Jaki rodzaj pocztówek jest twoim ulubionym? 

Uwielbiam pocztówki "artystyczne" a najbardziej - malarstwo. Kocham pocztówki przedstawiające obrazy, zwłaszcza olejne. Na drugim miejscu są pocztówki o tematyce sportowej (piłka nożna <3) i single view z różnych miast świata :)

5. Twoja ulubiona pora roku ?

Wiooooooooosna <3 Wiosna, wiosna ah to Ty! 

6. Jak spędzasz swój wolny czas? 

 W wolnym czasie: czytam książki, słucham muzyki, oglądam filmy, wypisuję pocztówki, bawię się z psem lub kotem, buszuję w internecie, rysuję ;) Ostatnio wzięłam się za pisanie bloga więc to zajmuje znaczną część mojego wolnego czasu.

7. Jakie są trzy twoje ulubione kolory ?

Niebieski, czarny, złoty.

8. Czy lubisz czytać książki ? Jak tak to jakie ?  

 Oczywiście że lubię :) Nawet już wcześniej o tym wspomniałam :)
Moje ulubione gatunki to: kryminały, lekkie horrory, psychologiczne, fantasy, sci-fi, czasem literatura kobieca ale tylko typu - dramat.

9. Jaką kuchnię lubisz najbardziej ?

Mojej mamy:D jest bezkonkurencyjna :D Ale bardzo lubię wyraźne smaki - meksykańskie, indyjskie potrawy. Niestety jednak mój organizm czasami nie jest kompatybilny z moją wolą :D

10. Twoje motto jakim kierujesz się w życiu ?

Szczerze mówiąc nie mam jednego, konkretnego motta.
Ale często powtarzam "Nic co ludzkie nie jest mi obce." więc może to? 

11.  Co sprawia ci największą radość?  

Największą radość sprawia mi wolny czas w którym mogę robić to co lubię :D 
Ostatnio wielką radość sprawia mi otrzymywanie pocztówek - czy to z nowych czy ze "starych" krajów. Jestem świeża w tym temacie więc wciąż mnie to inspiruje :) 

Nominacje ode mnie dostają: 

 
Moje pytania:

1. Dlaczego postcrossing? 
2. Jaka jest Twoja ulubiona pocztówka? (pokaż ją)
3. Jaki rodzaj pocztówek lubisz najbardziej?
4. Ile masz pocztówek w swojej kolekcji?
5. Z jakiego kraju chciałabyś/chciałbyś dostać pocztówkę?
6. Jaki jest najciekawszy wpis na pocztówce którą otrzymałaś?
7. Z jakiego kraju lubisz dostawać kartki?
8. Czym się interesujesz?
9. Twój idol? 
10. Jaką książkę, film, piosenkę polecasz mi przeczytać/obejrzeć/przesłuchać?
11. Ulubiony cytat?

Proszę o wklejenie linku do posta z odpowiedziami w komentarzu.

 Ania.

1 komentarz:

  1. http://narozstajudrog-hobbys.blogspot.com/2013/06/liebster-blog-award.html proszę dziękuję, moje odpowiedzi :D

    OdpowiedzUsuń